Tersirat :')
Thursday, August 4, 2011 ♔ 0 Comment ?
Takdee motif --'

             Aku punya perasaan , aku punya hati . Hm Kalau di ikutkan memang berat untuk menerima semua itu ;') Tapi aku kuat kan juga . Kamu berkata aku seperti tidak ada perasaan tentang perasaan orang lain . Bukan! Aku bukan begitu , aku cuma mahu kan kejujuran dari setiap insan yang aku sayang . Luka? Mungkin aku tahu perasaan mu yang sangat sakit itu . Tapi , Maaf! Aku memang seorang yang keras kepala . Bukan aku tak mahu membetulkan apa yang salah , tapi aku terasa sangat sangat . 
        Haha . Kelakar kan bila aku begini , tika bernama insan pasti punya dugaan dipersekitaran . Kerna ia melihatkan kita tahap sebuah kesabaran dan ketakwaan . Aku tidak minta supaya diringan kan beban tapi aku mahu kan kekuatan diri aku supaya menerima dugaan dengan redha :) 
       Aku Macam tidak percaya apa yang berlaku , begitu cepat kan :) Hm Maybe aku terlalu kejam . Ye aku kejam sangat terhadap mu . Diri ini beribu kekurangan , bukan semuanya sempurna . 
       #Kita masih bertahan jika kita menanggung beban satu masalah itu dalam masa yang singkat tetapi kalau masalah itu dibawa ke satu masa yang lama , ia akan menjadi berat walau pun sebenarnya beratnya adalah sama :)
       Maaf atas semua kesilpan aku :') 



Dear God, Thanks for this beautiful life :)




Older Post . Newer Post